חדשות המוסיקה – 08.06.13

דוד קליגר ויואב דילאון 2 Comment on חדשות המוסיקה – 08.06.13
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התאומים יעקב ויוסף בן שבת מגישים סינגל בכורה "מחוברים" שמו, מתוך אלבום בכורה שנכתב והולחן לפי מידותיהם ואופי התאומים ע"י בחירי היוצרים בישראל, את המילים כתב התמלילן רמי לב, הלחן של עדי ליאון , וההפקה מוזיקלית של דודו קומה

 

הזמר שלומי גרטנר, יוצא בסינגל חדש "Hear My Prayer" או בתרגום פשוט לעברית "שמע תפילתי", הולחן ע"י איצי וולדנר לכבוד חתונה בארה"ב שנערכה ממש בשבוע האחרון אצל משפחת פרעסענס, מז"ט.

 

בחתונה של המעבד הגאון יואלי דיקמן שנערכה בשבוע שעבר נחשפו כמה וכמה שירים חדשים, או מחודשים ביניהם שלמה כהן שחשף שיר חדש שלו מתוך האלבום החדש, רולי שחשף "אני מאמין" חדש, לחן חדש של עויזר על המילים "עוז והדר", שיר נוסף "סימן טוב", וגם משה לאופר שעלה על הבמה יחד עם בנו הצעיר בני וחשפו שיר חדש "ולירושלים עירך" בביצועו של רולי… , !

 

הזמר אוהד מושקוביץ עולה ושב עם "יעלה ויבוא" שיצא במיוחד לכבוד ראש חודש תמוז, סינגל קייצי ומקפיץ, וראשון מתוך אלבומו החמישי שבדרך, הלחן כרגיל של אלי כהן, העיבודים וההפקה המוזיקאלית של אלי יחד איצי ברי, כשמעליהם הבוס הגדול של FDD הפקות דוד פדידה,

האזינו לראיון של אוהד בתכנית זמן אוויר עם מנחם טוקר:

 

עידו שיר הוא סה"כ בן שש עשרה, אך בעל יכולת שירה של סגנונות רבים, ובעל נסיון במה מגיל צעיר מאד, והוא יוצא עם שיר חדש "כאן ירושלים" אותו כתב והלחין עבורו אביו רונן שיר, על עיבוד וההפקה המוסיקלית יעקב גלעד.

 

לפני שבועיים חשפנו כאן שאסף שפר עומד לקראת הוצאת שיר חדש "אוהב שלום" שמו, בשל האמרה בה הוא נתקל בסביבת מגוריו, ומעשה שהיה כך היה: בבוקרה של שבת – מספר לנו שפר – פשוט ראיתי את המילים כתובות בפתח בית חב"ד בעירי והתחלתי לזמזם את הפזמון עד מוצאי השבת ,ידוע שלחנים 'נוחתים' מידי פעם בשבת שאי אפשר להקליט, בכל אופן ב"ה זכרתי את הלחן לשמחתי והנה שיר המוגמר לפניכם".
על העיבוד – אבי זנו ואסף שפר, ובקולות ניתן לשמוע בין השאר את שלומי דרור ויעקב אקשטיין .

 

מרדכי יצהר נמצא בישורת האחרונה לקראת השקת אלבומו החדש אי"ה אחרי תשעה באב, שני סינגלים ראשונים כבר הספיקו לראות אור וכעת, הוא משיק סינגל שלישי – "דרך מיוחדת", הפעם בדואט עם דביר כהן, השיר נכתב בדראמסאלה שבצפון הודו לפני ארבע שנים, כשמרדכי ומשפחתו שהו שם בשליחות בבית היהודי. את השיר הוא גם מקדיש לזכרו של רבו האהוב שנפטר בשנה האחרונה הרב מנחם פרומן ז"ל. על הפקתו המוסיקלית של השיר, כמו גם על האלבום המלא הופקד המעבד המוכשר ערן קליין.

 

אברהם בלום הינו מלחין וברשותו נמצאים למעלה מאלף לחנים, באחרונה הוא יצא בשני אלבומים "ניגון תקוה", ו"משהו טוב", המכילים שירים במגוון סגנונות ובשלל מבטאים זהו השיר "קל אדון", על העיבודים יוסי דיין….

 

הזמר אהרון הולדר מארה"ב מגיש אלבום חדש העונה לשם Something Stronger "משהו חזק", באלבום סגנונות שונים ומגוונים כשעל העיבודים אחראי חברו הטוב עובדיה טנק, אנחנו נאזין לשיר Miracles.

 

להקת היום השמיני האחים מרכוס מגישים סינגל חדש לארגון המסייע לשליחי חב"ד העונה לשם "יד לשליח", שם השיר הוא "קער א וועלט", "תהפוך את העולם" בעברית פשוטה, ומבוסס על תורה של הרבי מחב"ד, השיר עוד לא יצא אנחנו בכל זאת הצלחנו להשיג קטע קטן מהשיר…

 

בחסידות סאטמר בארה"ב תיערך בשבוע הקרוב שמחת החתונה לנכד האדמו"ר ולכבוד החתונה יוצאים שני שירים חדשים, האחד "מודים אנחנו לך" אותו הלחין הרה"ח ר' יושע מענדלאוויטש שליט"א משב"ק של האדמו"ר, השני נקרא "אודך" אותו הלחין הרה"ח ר' שלמה הערש עקשטיין מראשי המשוררים בחצר סאטמאר.

 

השבוע מלאו 80 שנה לפטירתו של החזן הנודע יוסל'ה רוזנבלט, קבוצת חזנים גדולה עלתה לקברו בוא נשמע קצת את הקולות משם…ואם כבר רוזנבלט מה השיר הכי מוכר של רוזנבלט בעולם???

למנדי וואלד ישנם חמשה אלבומי סולו והוא מופיע כזמר אורח בעוד לפחות כעשרים נוספים, אלבומו האחרון "אחד" יצא לפני כשש שנים, מאז אוהדיו של מנדי לא מפסיקים לשאול אותו מתי יצא האלבום הבא, הנדנודים עשו את שלהם כנראה, והנה אנו מציגים בפניכם את הסינגל החדש של מנדי וואלד שנקרא "בטח". כדי להיות עדכני הוא מינה את הזמר והמפיק שלומי קאופמן שהבין מה וואלד רוצה וארגן לו פגישה עם המלחין איצי וואלדנר, משם הדרך היתה קצרה אל שולחן העיבודים של רולי אזרחי.

 

הזמר שרולי גרין (אחיינו של ליפא) חובר שוב לזמר יוסי גרינברג ומציגים לכבוד חתונה של חבר את השיר "יש שמחה", קאווער לשיר "טאנצט" מתוך אלבומו האחרון של יואלי גרינפלד, עם מילים חדשות אותם כתב דוד קנובלך, ובהפקה מוסיקלית של משה קראוס.

 

ידיעות נוספות:

אחרי הפסקה ארוכה חוזר הזמר גדי זרביב אל המוסיקה ומגיש שלושה שירים חדשים אותם הלחין ועיבד – שועל, מגדול, ושמור וזכור.

נספר לכם שמידד טסה הקליט השבוע שיר חדש לרגל הילולת האור החיים לכבודו של הרב אלבז שליט"א ראש ישיבת אור החיים,

גיל ישראלוב יוצא בקליפ מושקע לשיר שלו "תפילת הלב".

נספר לכם שעידן המקהלות הגדולות לאירועים חודר אט אט ארצה כמו בכל דבר שמגיע מארה"ב, זה התחיל עם רובי בנט שהודיע כאן לא מזמן על פתיחת מקהלתו "החבירה", בראשה הסולן מוטי שטיינמץ, וממשיך כעת אל המעבד החסידי פנחס ביכלר שפתח מקהלה העונה לשם "מלכות" המונה כ-19 חברים ובימים האחרונים הם עובדים באינסנטסיביות על עיבוד וביצוע חדש לשיר "כתר" של אייזיק האניג….אנחנו מחכים בסבלנות….

 

מסתבר שיש עוד אנשים שילדי פלא מעניינים אותם אחד מהם הוא המפיק הגדול מי שגילה את אבישי רוזן אריה הנץ, ששולח לנו הודעה כזו אוני מקווה שהוא כבר לא איחר את המועד אחרי שכל ילדי הפלא רשומים אצלינו:

לפרוייקט מוסיקלי ענק וחדשני, בו מעורבים גדולי המפיקים של המוסיקה החסידי, אנו מחפשים ילד בגילאי 9-11 שאוהב להופיע ,ייצוגי עם קול מיוחד, המתאימים בלבד מתבקשים לשלוח תמונה והקלטה של שירה או קטע וידאו מצולם באיכות למייל : [email protected]. אריה בהצלחה!

 

לפני סיום – נמסור את תנחומינו הכנים לחברינו ועמיתנו קובי פינקלר, וגם למעבד והקלידן עמי כהן היושב שבעה על אביו ז"ל – יהי רצון שלא תדעו צער ומן השמים תנוחמו.

 

והנה הגענו לפינת המזל טובים – מזל טוב לזמר שמוליק ישורון לרגל יום הולדתו, שיזכה לעוד המון שנים מאושרות, מזל טוב לרב אדיר עמרוצי לרגל היכנס בנו מאיר ניסים לעול תורה ומצוות – שיזכה לרוות רוב נחת יהודית אמיתית, ומזל טוב ליהודית ויענקי שוורץ לרגל הולדת הבת ביום שישי האחרון, שתזכו לרוות ממנה רוב נחת, ומזל טוב אחרון לחתן היקר דייויד טויב לרגל נישואיו השבוע – שיזכה לבניין עדי עד ולדורות ישרים מבורכים, אמן!

 

עד כאן להפעם שבוע טוב, מלא בחדשות טובות והמון שמחה!



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    השיר ״כאן ירושלים״ בביצוע של עידו שיר,שיר מרגש מאד,מילים יוצאות מן הכלל,לחן מדהים ושירה כל כך מרגשת של נער כה צעיר.
    פשוט נפלא.
    שיר עם עתיד בטוח!

  2. 1

    השיר ״כאן ירושלים״ שירה עידו שיר,
    מרגש עד דמעות.
    פשוט נהדר.